niedziela, 2 października 2011

Cześć

To jest Minecraft Blog
A ja jestem szreksen.
Zaznaczę od razu że nie jestem humanistą lecz umysłem ścisłym i moje posty mogą być nie do końca poprawne składniowo i językowo.Nie zdecydowałem się na kręcenie filmików na YouTube ponieważ nie mam zbyt wiele czasu, a i są ludzie którzy na pewno robili by to lepiej niż ja, więc założyłem blog na którym będę publikował moje budowle, moje pomysły i różne rzeczy związane z Minecraftem. Gram w trybie Creative, ponieważ w Survivalu więcej się dzieje i nie można byłoby ukazać wszystkich emocji, sytuacji lub zdarzeń w postach na blogu. Wpisy będą ukazywały się w miarę możliwości i czasu raz dwa razy w tygodniu, najczęściej w weekendy. Pomysły i propozycje co mógłbym zrobić co ulepszyć piszcie w komentarzach lub na adres e-mail mateusz2547@gmail.com w tytule pisząc Minecraft.
To chyba było by na tyle.
Zapraszam do lektury. :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz